1. Klient może złożyć reklamację
pisemnie lub w za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeżeli usługi świadczone
przez placówkę nie są realizowane lub są realizowane niezgodnie
z postanowieniami niniejszego Regulaminu
lub Umową.
2. Reklamacja powinna zawierać:
a. dane personalne reklamującego,
b. temat reklamacji oraz okres, którego
reklamacja dotyczy,
c. okoliczności uzasadniające reklamację,
d. podpis reklamującego– w przypadku reklamacji
złożonej w formie pisemnej.
3. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do
Właściciela Studia pisemnie w recepcji lub drogą e-mailową na adres
stalibi@op.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
zaistnienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji. W przypadku składania
reklamacji pocztą elektroniczną, reklamacja powinna być wysłana z adresu e-mail
wskazanego w umowie pod rygorem pozostawienia bez rozpoznania.
4. Placówka udziela odpowiedzi na
reklamację drogą elektroniczną na wskazany przez reklamującego adres poczty
elektronicznej lub w formie pisemnej na adres podany przez reklamującego w
terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
5. Placówka może pozostawić reklamację bez
rozpoznania, jeżeli
a. reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej
w Regulaminie lub załącznikach. W takim przypadku odpowiedź na reklamację
zawiera odesłanie do stosownego dokumentu.
c. reklamacja pochodzi od osoby trzeciej,
która nie posiada stosownego upoważnienia lub pełnomocnictwa.
d. zostanie złożona po upływie 14 dni od
dnia ujawnienia się przyczyn reklamacji.
6. Jeżeli reklamacja nie spełnia warunków
formalnych, o których wyżej mowa, studio może według swojego wyboru pozostawić
reklamację bez rozpoznania lub wezwać reklamującego do jej uzupełnienia w
terminie nie dłuższym niż 7 dni wraz z pouczeniem,
iż w przypadku braku uzupełnienia w
oznaczonym terminie reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpoznania.
7. O skorzystaniu z prawa do pozostawienia
reklamacji bez rozpoznania studio poinformuje niezwłocznie reklamującego.