I.ZAJĘCIA FITNESSOWE


JUMPING FROG

FITNESS NA TRAMPOLINACHJumping Frog to innowacyjny program treningowy na specjalnie opracowanych i skonstruowanych trampolinach!

JUMPING FROG to doskonała forma aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinie poprawia kondycję, modeluje sylwetkę , wyzwala endorfiny oraz świetnie spala tkankę tłuszczową. Warto poświęcić czas treningom na trampolinie, ponieważ 10 minut Jumping Frog to 30 minut Joggingu, 1 godzina zajęć to do 2000 tysięcy brzuszków i 1000 spalonych kalorii. Świetnie działa na całe ciało, ujędrnia pośladki, wzmacnia mięśnie nóg oraz brzucha. Dodatkowym atutem jest to, że pomimo skoków jest to trening praktycznie nieinwazyjny. Ćwiczenia na trampolinach nie obciążają stawów ani układu kostnego dzięki rewelacyjnej amortyzacji.

 

Rodzaje treningów:

  • Jumping Frog - trening kardio i wzmacnianie (zajęcia o mniejszej intensywności dla początkujących)

  • Jumping Frog Extreme - na zajęciach Jumping Frog Extreme czeka na nas nie tylko intensywny trening kondycyjny ale także siłowy! Dzięki użyciu akcesoriów takich jak ekspandery, hantle i sztangi jesteśmy w stanie w pełni ukształtować swoja sylwetkę. Dzięki niestabilnemu podłożu i drganiom nawet przy niewielkich obciążeniach mięsnie angażowane są w 100% i nigdy nie pracujemy jedna partią mięśniową ale całą grupą. Pozwala to pobudzić mięsnie do których ciężko dotrzeć na Sali. Jumping Frog Extreme to kompletny trening – KONDYCJA, SIŁA, RZEŻBA !

  • Jumping Frog Extreme - Tabata interwałowy trening metaboliczny na trampolinach. Krótkie, intensywne serie i minimalny odpoczynek skutkuje tzw. efektem „after burn”, który objawia się przyśpieszonym spalaniem kalorii nawet do 48h po zakończonym treningu.


ZUMBA FITNESS

Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.

Zumba to połączenie prostych kroków tanecznych, świetnych kombinacji ruchów i rytmów latynoskich oraz międzynarodowych, tj. merengue, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, twist i wiele innych, które wraz z energetyczną muzyką porywają do zabawy.

Chcesz być trendy chodź na Zumbe!!!

  Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.

Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.

Zumba to połączenie prostych kroków tanecznych, świetnych kombinacji ruchów i rytmów latynoskich oraz międzynarodowych, tj. merengue, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, twist i wiele innych, które wraz z energetyczną muzyką porywają do zabawy.
Zumba:
... to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA i jednocześnie „zakamuflowana gimnastyka”. Uczestnicy treningu świetnie się bawią nie zdając sobie sprawy z tego, że ćwiczą i po prostu wracają bo niesamowicie spędzają czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty.
... jest INNA ,muzyka, kroki, ruchy, zajęcia, odczucia są niespotykane!
... jest ŁATWA, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robić. Dlatego na te zajęcia możesz przyjść z dzieckiem i wspólnie z nim świetnie się bawić.
... no i EFEKTYWNA!!! Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.
W ostatnich latach Zumba przeprowadziła niemalże rewolucję. Tworząc koncept fitness-zabawy i przeobrażając trening fitness w rozrywkę. Zumba osiągnęła ogromny sukces, wciągnęła tysiące ludzi i jak szalony ogień rozniosła się po całym świecie, wszystkich kontynentach, a tym samym zapisała się w historii jako najbardziej wpływowe wydarzenie w branży fitnessu.
Dołączyć do grup można w każdym czasie trwania kursu !!!


SALSATION


Salsation
to nowy program taneczno-fitness'owy, który w Azji popularnością pobił największe światowe programy fitness, a teraz wielkimi krokami wkracza na rynek europejski i amerykański.



Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu można tańczyć i ćwiczyć jednocześnie. Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów. Każdy, kto kocha taniec, jest mile widziany.



BPU (BRZUCH, POŚLADKI, UDA)

Zajęcia wzmacniające i kształtujące brzuch, pośladki i uda czyli te partie ciała, na których szczególnie zależy kobietom.


TRENING OBWODOWY DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Trening obwodowy – mega efektywny sposób na schudnięcie i poprawę ogólnej kondycji fizycznej oraz wytrzymałości. Trening obwodowy skierowany jest do osób, które oczekują szybkich efektów.

Jeśli Twoim celem jest zrzucenie paru kilogramów oraz poprawa wytrzymałości to koniecznie zacznij przygodę z treningiem obwodowym. Dzięki temu treningowi Twoje ciało stanie się atrakcyjne, zdrowe i wysportowane. I to dosyć szybko ! W zasadzie przyczyn do zaprzyjaźnienia się z treningiem obwodowym jest więcej:

Zalety treningu obwodowego

Największą zaletą treningu obwodowego jest jego różnorodność i możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb. Oprócz tego trening ten:

  • Przeciwdziała osteoporozie i procesowi starzenia się;

  • Pomaga schudnąć;

  • Rzeźbi masę mięśniową;

  • Poprawia wytrzymałość;

  • Kształtuje wszystkie główne grupy mięśniowe;

  • Mimo ciągłego wysiłku nie powoduje ogólnego przeciążenia mięśni;


FITNESSOWE PORANKI - WAKE UP

Zajęcia poranne, które rozbudzają ciało i umysł na dobry początek dnia. Zajęcia mają na celu przede wszystkim spalanie tkanki tłuszczowej, a także wzmacnianie mięśni pośladków i brzucha oraz usprawnianie układu ruchowego, oddechowego, krążenia i nerwowego. Zajęcia te dodają energii na cały dzień!


TANECZNE PORANKI (GIMNASTYKA I TANIEC 50 +

Na przygodę z tańcem nigdy nie jest za późno. Jest to wspaniała forma relaksu i ruchu. Dająca wiele radości a zarazem niosąca ze sobą wiele aspektów zdrowotnych. Program zajęć został opracowany z myślą o dojrzałych uczestnikach kursu. Starannie dobrany materiał taneczny i muzyka sprawia, że nauka jest łatwa i przyjemna. Na zajęciach będziemy poruszać się w rytmach takich jak: salsa, cumbia, reggaeton, merengue, samba, rumba, taniec brzucha, cha cha, twist i wiele innych.


FIT BALL - ZAJĘCIA Z DUŻYMI PIŁKAMI

Łagodny i zróżnicowany trening

 

Fit ball to zajęcia fitness z wykorzystaniem dużych, specjalistycznych piłek które umożliwiają odciążenie stawów i bezpieczne wykonanie wszystkich ćwiczeń wzmacniających mięśnie.

Program i tempo zajęć dostosowane są do wieku uczestników. Są to zajęcia wzmacniające mięśnie i redukujące tkankę tłuszczową.

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, nawet dla osób ze schorzeniami kręgosłupa i stawów.
Niesamowitą skuteczność ćwiczeń z piłką uzyskuje się dzięki niestabilnej bazie, 

która podczas ćwiczeń konkretnych mięśni dodatkowo aktywizuje mięśnie posturalne (brzuch, plecy, boki, pośladki), aby utrzymać ciało i piłkę w pożądanej pozycji. W praktyce oznacza to, że podczas normalnego treningu nie tylko ćwiczysz konkretne mięśnie, ale również poprawiasz swoją równowagę oraz pracujesz nad lepszą postawą i zapobiegasz problemom z kręgosłupem.

Trening o średniej intensywności zapewniający maksymalną efektywność przy dobrej zabawie.


III. ZAJĘCIA PROZDROWOTNE

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy kręgosłup- zajęcia dla osób prowadzących siedzący tryb życia oraz cierpiących na bóle kregosłupa. Trening składa się z szeregu ćwiczeń oraz wielu technik terapeutycznych. Głównym celem gimnastyki jest zwiększenie elastyczności naszego ciała, wzmocnienie mięśni głębokich odpowiadających stabilizacji kręgosłupa jak również rozciągnięcie przykurczonych mięśni powstałych wskutek braku aktywności fizycznej. Zajęcia te poprawiają ogólną sprawność ciała a uczestnicy już po kilku treningach odczuwają poprawę samopoczucia fizycznego jak i psychicznego